Opgelost door De Kwast: bestelling niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 48178
Gebruiker
F. Lioni
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 13 January 2014 online vier flessen lijm besteld,totaal Euro 41.95.Bestelling is bevestigd,zou binnen ong. 2dagen aankomen.Op 17 January gevraagd of al gestuurd.Geen antwoord.Op 22 January weer per omgaand gevraagd,anders Consumentenbond,Nog steeds geen antwoord.

De oplossing

Waarom niet gestuurd en waarom geen antwoord.Tel. 073-6135069.Anders bestelling maar annuleren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Kwast hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    F. Lioni
    Datum
    Op 25 January j.l. heeft De Kwast mij gemailed dat de bestelling geannuleerd is omdat de lijm (opeens!!) niet meer in hun assortiment voorkomt.Hiermee is mijn klacht dus vervallen,met dank voor Uw bemoeienis in deze.F.Lioni,klantnr.5670982

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. Lioni
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Kwast?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen