Opgelost door De lamme Goedzak Breda: Geen terugbetaling na belofte.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 252181
Gebruiker
G. Elshof
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 25 november zijn wij met totaal 4 personen naar een bierproeverij geweest bij de lamme goedzak in Breda. Omdat hier hapjes bij hoorden, hebben wij op aanraden van de bediening vooraf een kleine bbq besteld à € 14,95 ipv de grote bbq à € 19,90.
Bij het afrekenen heb ik niet goed opgelet. Er was 4 X de grote bbq afgerekend.
De volgende dag heb ik de eigenaar/leidinggevende Bas gebeld en hij wist zich de situatie nog te herinneren. Heb op zijn verzoek mijn rekeningnummer gemaild en hij zou het teveel betaalde bedrag à € 19,80 terugstorten.
Na 2 weken nog niets te hebben ontvangen, nogmaals gebeld. Men wachtte al op mijn telefoontje want men was mijn mail kwijt. Nogmaals gemaild.
Na4 mailtjes en talloze telefoontjes waarin beloofd werd het over te maken, heb ik tot op heden nog niets ontvangen.
Het bedrag is te klein voor een procedure en daar ik in Tholen woon, komt er een aardig bedrag aan reiskosten bij.
Dus...wat te doen?

Gewenste oplossing

€ 19,80 op mijn rekeningnummer NL74RABO0362633320
Tnv G. Elshof
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De lamme Goedzak Breda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    G. Elshof
    Datum
    Vanmorgen de terugbetaling ontvangen, waarvoor dank.
  2. Auteur
    G. Elshof
    Datum

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De lamme Goedzak Breda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen