Klacht De Lange & Reek: Bankstel voldoet niet aan verwachtingen en de Lange & Reek verschuilt zich achter de leverancier

B.M. de Rooij

Juni 2015 hebben wij de Lange & Reek een bankstel gekocht. Dit bankstel is gemaakt door Cartel Living. Direct al na levering hebben wij onderstaande klachten neergelegd bij De Lange & Reek.
1)Bij de 2,5 zitsbanken zitten 2 hoeknaden niet juist op de hoek.2)De vulling van de 2 banken en de loveseat zijn nu al ingezakt, waarschijnlijk omdat deze vulling niet geschikt is voor leder.3)De totale hoogte zou 88 cm zijn. De totale hoogte is nu op de hoeken 84 cm en in het midden variërend van 80 tot 82 cm. Zoals besproken is deze hoogte belangrijk, vanwege de rugklachten binnen de familie.4)Tot slot komen de breedte van de banken niet overeen met de offerte, te weten banken : 180/190 cm in plaats van 200 cm,loveseat: 120/130 cm in plaats van 140 cm. 5) De meubels zijn niet behandeld met vuil afwerende coating zoals toegezegd.
18/02 is bankstel teruggegaan en is vrijwel in dezelfde staat teruggekomen.
De L & R doet er verder niets aan en verschuilt zich achter Cartel

Bankstel terugnemen en geld terug of klachten naar tevredenheid oplossen

Wij vinden dat De Lange & Reek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Lange & Reek?