Klacht De Leeuwen & Partners: Agressieve benadering en niet reageren op mijn annulering.

Klachtnummer
# 595951
Gebruiker
t.a.v. F. Van Wendel PBS B.V.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

19 april 2022 door De Leeuwen en Partners gebeld met een "interessant beleggings" verhaal. Na deze per mail ontvangen te hebben gaan googlen en veel klachten gezien. Ik had bewust nog niet op de link in de mail geklikt van "bekijk aanbod". Direct op deze mail gereageerd af te zien van hun aanbod en abonnement.
Nu 4 mei een zogenaamde "nieuwe factuur" ontvangen voor de abonnementskosten van 49,95. Hierop gereageerd en als antwoord gekregen dat we niet op tijd onze proefperiode hebben opgezegd.

Gewenste oplossing

Mij niet meer benaderen gezien ik geen overeenkomst heb afgesloten.

1 reactie

  1. Auteur
    De Leeuwen & Partners
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw van Wendel de Joode,

    Bedankt voor uw reactie!

    Wij zullen via de mail inhoudelijk reageren op uw bericht.


    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Ook een klacht indienen over De Leeuwen & Partners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen