Klacht De Leeuwen & Partners: De Leeuwen en Partners voldoen niet de terug betalingsafspraak en verlenen geen service.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 596135
Gebruiker
huzaar46
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In januari 2021 een spaarplan gestart met maandelijkse inleg. De bedragen werden bij Proton (België) ondergebracht.
In januari 2022 opgezegd bij De Leeuwen & Partners. Het gespaarde bedrag is tot op heden 13-5-2022 niet teruggestort.
De Leeuwen & Partners zegt, dat het hun probleem niet is.
Proton zegt een IT probleem te hebben sinds januari 2022.

Gewenste oplossing

Zorgen voor terugbetaling.
Geboden oplossing
De overeenkomst is afgesloten met De Leeuwen & Partners, zij hebben deze bij Proton ondergebracht. Proton zorgt NIET voor een oplossing en geeft geen reden van het NIET uitbetalen. De Leeuwen & Partners zijn mede verantwoordelijk voor het niet nakomen van de overeenkomst, aangezien zij de deal met Proton hebben afgesloten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    De Leeuwen & Partners
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Martin,

    Bedankt voor uw reactie!

    Wij begrijpen niet waarom u een klacht hebt geplaatst over De Leeuwen & Partners.

    Uw vraag is gerelateerd aan Proton Capital Markets,

    Gelieve Proton hierover te mailen.

    U kunt een mail opsturen naar: info@protoncapitalmarkets.com.

    Ik vertrouw erop, dat zij het probleem zo snel mogelijk zullen oplossen.


    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
  2. Auteur
    De Leeuwen & Partners
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over De Leeuwen & Partners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen