Klacht De Leeuwen & Partners: Oplichting, intimidatie geld afhandig maken

sad Niet opgelost
Cslingerland

Oplichting van ouderen, contract opsturen niet ondertekend wel geld eisen. Ouderen hebben betaald na een intimiderend telefoongesprek er is gezegd dat ze 12 maanden moeten betalen. Ze hebben het contract die is opgestuurd na het eerste telefoontje nooit ondertekend en via de mail een bevestiging gehad dat het contract is geannuleerd. Toch een aanmaning gekregen en telefonisch is er verteld dat ze er aan vast zitten en moeten betaling op dreiging van incasso bureau waardoor deze mensen zich zeer geïntimideerd voelen en erg angstig zijn.

Ik wil dat het geld terug gestort wordt en er geen telefoontjes en mails meer komen. Er is geen contract getekend deze is zelfs zwart op wit bevestigd geannuleerd en vervolgens wordt er toch verplicht/geïntimideerd tot betaling.
Er is gezegd dat betaling opgeschort wordt waarna de daarop volgende dag een automatische incasso!!! Van de rekening wordt geschreven.

De Leeuwen & Partners
    Beste heer/mevrouw,

Wij hebben uw vraag reeds via mail beantwoord en hopen uw klacht hiermee opgelost te hebben.

Ook een klacht indienen over De Leeuwen & Partners?