Klacht De Leeuwen & Partners: oplichting

Klachtnummer
# 595875
Gebruiker
JansenJansen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

onlangs is mijn vader gebeld dat er nog een rekening open staat en dat deze nu zsm betaald moet worden. Als het geld niet op die dag betaald worden zou het naar de incasso gaan.

Nu word er elke maand geld van mijn vaders rekening afgeschreven zonder een dienst of product.

Een mollie abonnement waar hij niks mee kan.

meerdere malen gebeld maar geen gehoor!!

Gewenste oplossing

geld terug en excuus

1 reactie

  1. Auteur
    De Leeuwen & Partners
    Datum
    Beste heer/mevrouw Jansen,

    Bedankt voor uw reactie!

    Helaas was onze klantenservice door technische redenen tijdelijk niet bereikbaar.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Gezien de door u verstrekte gegevens niet bekend zijn bij ons, vraag ik u vriendelijk om onze klantenservice te contacteren zodat wij u beter van dienst kunnen zijn.

    Dank voor uw begrip.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over De Leeuwen & Partners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen