Opgelost door De Longhi Nederland: Coulance regeling?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148508
Gebruiker
Lous
Datum
2 reacties

Details

De klacht

April 2013 een Kenwood Major titanium keukenmachine gekocht. Helaas is er sinds november 2015 iets mis met de machine. Hij maakt veel lawaai en het lijkt of het deel waar de deeghaak ingaat los zit. De reparatie gaat volgens jullie €160,- kosten. Dit is erg veel voor een 2,5 jaar oude machine. Ik bak mijn eigen brood dat kan nu dus al een tijd niet meer. Contact van de keukenwinkel met jullie gaf geen oplossing. Zouden jullie uit coulance niet wat voor mij kunnen doen?

De oplossing

Zouden jullie uit coulance niet wat voor mij kunnen doen? B.v. een korting op de reparatiekosten? Uiteindelijk was de machine pas 2,5 jaar oud. Een half jaar ouder dan de garantietermijn van 2 jaar. Mijn vorige Kenwood heeft 35 jaar probleemloos gewerkt, vandaar dat ik er weer eentje heb gekozen.

2 reacties

  1. Auteur
    De Longhi Nederland
    Datum
    Geachte,

    We bekeken uw dossier. We delen uw mening dat de prijsopgave erg hoog was.
    Onze consumentendienst zal contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,

    Kenwood Service
  2. Auteur
    Lous
    Datum
    Prima voorstel van deLonghi.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lous
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Longhi Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen