Opgelost door De Longhi Nederland: Diverse storingen Delonghi 23.450 Silver

Ideetjes

Bij het eerste toestel braken al snel inwendige mechanische delen van de machine af. Nadat deze klacht driemaal na reparatie is voorgekomen is uiteindelijk met een flinke bijbetaling een nieuw toestel geleverd.
Bij het 2e toestel allereerst eenzelfde klacht die de servicemonteur uiteindelijk heeft kunnen oplossen.
De laatste tijd geeft het apparaat de foutmelding "te fijn gemalen, regel maalgraad"! De in de handleiding aangegeven oplossing werkt niet altijd en veel maalsels gaan de prulle bak in. Volgens Google een veel voorkomende fout.
Delonghi biedt nu geen service meer uitsluitend tegen een forse vergoeding.
Ik meende een apparaat van een geronmeerd te hebben aangeschaft. ben enorm teleurgesteld in de service en afhandeling van klachten die niet op zichzelf blijken te staan.

Gelet op de incidentie van het aantal storingen terwijl zeer zuinig met het toestel wordt omgegaan meen ik dat Delonghi een meer klantvriendelijke service dient te bieden en het toestel kosteloos dient te repareren.
Nu zit ik met een onbruikbaar toestel en de keus om wederom een fors bedrag voor reparatie te betalen.

De Longhi Nederland
    Geachte,Het is erg vervelend dat u met een niet functionerend toestel zit. Dit is nog eens extra vervelend omdat het uw tweede machine betreft.Uitzonderlijk zullen we de machine kosteloos bij u komen herstellen.Er zal binnen enkele dagen een afspraak met u gemaakt worden.Met vriendelijke groet,
    De'Longhi Group Nederland
    Ideetjes
    Wanneer het voorstel van ' Delonghi Group Nederland zo wordt uitgevoerd ervaar ik voldoende coulance in de afhandeling van de klacht passend bij het merk en imago.

Ideetjes

Ook een klacht indienen over De Longhi Nederland?