Klacht De Longhi Nederland: Niet nakomen van op Klachtenkompas gemaakte afspraak,

Klachtnummer
# 21984
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Afgesproken is dat Delonghi ter compensatie van de klacht gratis een nieuwe deksel voor het melkreservoir zou leveren.
Tot op heden niet ontvangen.

De oplossing

Afspraak nakomen!!!

3 reacties

  1. Auteur
    De Longhi Nederland
    Datum
    Geachte heer Kersten,De deksel werd voor u in bestelling gezet. Deze zal mogelijk niet op voorraad geweest zijn.
    Het is zeker geen vergeten werk.
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Oke, dan wachten wij af. Bedankt voor uw, snelle, reaktie.
  3. Auteur
    De Longhi Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Graag gedaan. Geen dank.
    Ter info, u kunt ons eenvoudiger bereiken door rechtstreeks contact met ons op te nemen. Onze consumenetndienst is bereikbaar op 076-5233600 of via Email info@delonghi.nl.

Ook een klacht indienen over De Longhi Nederland?