Klacht De Longhi Nederland: Oneerlijke reclame.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 345050
Gebruiker
WBE
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In 2018 deelgenomen aan de DeLonghi "cash back" actie. DeLonghi weigert echter de mijn deelname, omdat ik in België woon. Dit staat echter niet vermeld in de voorwaarden. De karting die wij nu mislopen was voor ons een reden om voor DeLonghi te kiezen.

Gewenste oplossing

Alsnog het bedrag dat ons toekomt uitbetalen.
Geboden oplossing
Geen oplossing aangeboden. De voorwaarden, waar DeLonghi naar verwijst, bevatten geen uitsluitende voorwaarde mbt. woonplaats. De aangevoerde argumentatie is dus onjuist. M.i. is hier sprake van misleiding van de consument, alsmede van incorrecte reclame en oneerlijke concurrentie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    De Longhi Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Becks,

    We hebben regelmatig acties, deze hebben altijd betrekking tot een bepaald land.

    In de voorwaarden die we op onze website publiceerden staat duidelijk vermeld dat de actie alleen voor klanten woonachtig in NL is.

    Zie hiervoor de bijlage.

    Ik vind het vervelend, maar kan niet aan uw verzoek voldoen.



    Met vriendelijke groet,

    De'Longhi Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Longhi Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen