Opgelost door De Longhi Nederland: Opnieuw Luchtreiniger klacht 26122

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 26156
Gebruiker
mevr Siem
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Beste heer, mevrouw, Dank voor uw reactie op mijn klacht met nummer 26122. Helaas lukt het mij niet om te antwoorden, omdat ik niet meer kan inloggen op de klacht om een reactie te plaatsen. Ik ben niet geheel tevreden met uw oplossing. Liever zou ik een deel van het aankoopbedrag retour krijgen (ik laat de hoogte aan u over). Bovendien, wat moet ik doen met mijn huidige luchtreiniger DAP 70? Het apparaat is nog goed. Moet ik het dan echt weggooien? Met vriendelijke groet, mw. Y. Siem

De oplossing

Deel aankoopbedrag retour.

5 reacties

  1. Auteur
    De Longhi Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Siem,Helaas kunnen we niet aan uw wens voldoen.
    Ons eerdere aanbod blijft natuurlijk staan.U beslist zelf wat te doen met uw huidige toestel.
    Zonder het HEPA-filter zal deze niet goed functioneren.
    Ondanks dat het toestel technisch nog in orde is, is weggooien helaas wel degelijk een optie.
  2. Auteur
    mevr Siem
    Datum
    Beste heer, mevrouw, Misschien is er een alternatieve compensatie. Ik heb nl. zowel de DAP 70 als de DAP 130 (ik had destijds hoog ingezet met 2 luchtreinigers van DeLonghi). Voor de DAP 130 zijn er nog wel hepafilters verkrijgbaar. Misschien bent u genegen mij tegemoet te komen met een extra hepafilter voor de DAP 130? Ik hoop dan dat dit filter nog wel in produktie blijft. Met vriendelijke groet, mw. Y. Siem
  3. Auteur
    De Longhi Nederland
    Datum
    Deze klacht is reeds afgesloten op referentie 26122.
    Graag deze ook afsluiten.
  4. Auteur
    mevr Siem
    Datum
    Deze klacht ga ik afsluiten. De andere klachtmelding sluit ik af, zodra ik het HEPAfilter DAP 130 van u heb ontvangen. Met vriendelijke groet, mw. Siem
  5. Auteur
    mevr Siem
    Datum
    Niet helemaal tevreden, maar het feit dat DeLonghi prompt reageert op de klacht, vind ik al een pluspunt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mevr Siem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Longhi Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen