Klacht De Longhi Nederland: Originele capsules worden niet doorgeprikt

# 195236
MIRA

Delonghinespresso machine en520 geeft ipv koffie gewoon water. Ik gebruik originele capsules. Capsules worden niet doorgeprikt en water stroomt gewoon door. Zeker 20 keer geprobeerd keer op keer zonder resultaat. Weggegooid geld en geen koffie.
Het apparaat wordt regelmatig ontkalkt met ook dure originele ontkalkingsmiddel.
Hoe en wie gaat dat oplossen?

Ik verwacht dat de longhi het apparaat of gaat repareren of vervangen met een goed werkend aparaat.en weggegooide capsules compenseren.

De Longhi Nederland
    Geachte,

Dank voor uw bericht, vervelend dat u problemen met uw toestel heeft.

Nespresso heeft een eigen service organisatie, u kunt contact opnemen via 0800-0222320.

Indien u liever gebruikt maakt van de service van De'Longhi zou u het toestel naar onze werkplaats moeten sturen.
    Op onze website www.delonghi.nl staat een instructie vermeld hoe u het toestel kosteloos naar ons toe kunt zenden.

Omdat klacht.nl niet bedoelt is om storingen aan te melden verzoek ik u vriendelijk deze klacht af te sluiten.

De'Longhi

Ook een klacht indienen over De Longhi Nederland?