Klacht De Longhi Nederland: Slechte communicatie

sad Niet opgelost
Henk 05

Na verschillende keren t contact formulier ingevuld en opgestuurd hebt,na 3 dagen nog geen antwoorden, ook snap ik niet dat ze zeggen door de corona niet telefonisch bereikbaar te zijn,volgens mij is juist telefonisch nu de veiligste manier om snel en adequaat te reageren, vind t maar een rare bedoening zo .

Eindelijkn eens te Antwoorden op mijn vragen ,contact op te nemen ,om de delonghi dinamica weer te laten werken zoals t hoort.

De Longhi Nederland
    Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klachten Kompas. Vervelend te lezen dat u een probleem heeft met uw espressoapparaat. We zien inderdaad dat u reeds meerdere mails heeft gestuurd.
    Momenteel is het erg druk op onze klantenservice en een reactie kan dan ook langer op zich laten wachten dan u van ons gewend bent, onze excuses hiervoor. Uw contactformulieren zijn inmiddels beantwoord.

serviceteam De'Longhi

Henk 05
Ja en nee ,ze zeggen door corona veel mensen thuis werken ,maar de mensen die ik ken van bankmedewerker tot verzekeringsagent ,van arts tot hypotheek adviseur,ze zijn allemaal bereikbaar ,of via telefoon of video bellen ,of reageren binnen een dag op vragen ,delonghi heeft smoes dat er veel mensen thuiswerk een van de service balie ,maar w a t die dan doen ,niet veel lijkt me .ik ga maar gewoon zonder afspraak m a ken (zoals delongi voorstelt) naar werkplaats in Breda ,waar je overal een afspraak diende te m a ken hoeft dat blijkbaar hier niet ,vreemde bedoening daar,NIET BEREIKBAAR VOOR TELEFONISCHE VRAGEN OF OVERLEG DOOR CORONA ,WEL ZONDER AFSPRAAK HET APPARAAT INLEVEREN IN BREDA. 🤔🤔🤔OVER DUIDELIJK BELEID GESPROKEN .

Ook een klacht indienen over De Longhi Nederland?