Klacht De Longhi Nederland: Slechte communicatie

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 455415
Gebruiker
Henk 05
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na verschillende keren t contact formulier ingevuld en opgestuurd hebt,na 3 dagen nog geen antwoorden, ook snap ik niet dat ze zeggen door de corona niet telefonisch bereikbaar te zijn,volgens mij is juist telefonisch nu de veiligste manier om snel en adequaat te reageren, vind t maar een rare bedoening zo .

De oplossing

Eindelijkn eens te Antwoorden op mijn vragen ,contact op te nemen ,om de delonghi dinamica weer te laten werken zoals t hoort.

1 reactie

  1. Auteur
    De Longhi Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,


    Hartelijk dank voor uw reactie op Klachten Kompas. Vervelend te lezen dat u een probleem heeft met uw espressoapparaat. We zien inderdaad dat u reeds meerdere mails heeft gestuurd.
    Momenteel is het erg druk op onze klantenservice en een reactie kan dan ook langer op zich laten wachten dan u van ons gewend bent, onze excuses hiervoor. Uw contactformulieren zijn inmiddels beantwoord.

    Met vriendelijke groet,

    serviceteam De'Longhi

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk 05
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ja en nee ,ze zeggen door corona veel mensen thuis werken ,maar de mensen die ik ken van bankmedewerker tot verzekeringsagent ,van arts tot hypotheek adviseur,ze zijn allemaal bereikbaar ,of via telefoon of video bellen ,of reageren binnen een dag op vragen ,delonghi heeft smoes dat er veel mensen thuiswerk een van de service balie ,maar w a t die dan doen ,niet veel lijkt me .ik ga maar gewoon zonder afspraak m a ken (zoals delongi voorstelt) naar werkplaats in Breda ,waar je overal een afspraak diende te m a ken hoeft dat blijkbaar hier niet ,vreemde bedoening daar,NIET BEREIKBAAR VOOR TELEFONISCHE VRAGEN OF OVERLEG DOOR CORONA ,WEL ZONDER AFSPRAAK HET APPARAAT INLEVEREN IN BREDA. 🤔🤔🤔OVER DUIDELIJK BELEID GESPROKEN .
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over De Longhi Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen