Opgelost door De Longhi Nederland: Vastgelopen volautomaat

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59216
Gebruiker
Guido
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vier jaar in het bezit van een Delonghi volautomaat magnifica. Drie maal is de machine nu vastgelopen. Een maal in de garantietijd gerepareerd via mediamarkt. De tweede keer (net na de garantieperiode) moesten we betalen. Reeds meerdere malen gemaild naar Delonghi maar kregen geen antwoord. Na veel gezeur werd de reparatie betaald door de mediamarkt(ondeugdelijk product). Nu binnen vier jaar voor de derde keer vastgelopen. Wat nu?

De oplossing

Een reactie van Delonghi zou al heel wat zijn. Hoef het apparaat niet meer. Brengt alleen maar ergernis.

2 reacties

  1. Auteur
    De Longhi Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Havinga,Ik vind het vervelend dat u een slechte ervaring met uw machine heeft.Helaas heb ik geen enkel dossier van u.
    Ik vind geen eerdere reparaties op uw adres, dit omdat MM de machine ter reparatie aanbood.
    Ook vind ik geen mails van u terug. Mogelijk hebben wij geen goed dossier gevormd.Dat een machine in 4 jaar 3 keer een defect vertoond is niet goed, maar niet altijd uit te sluiten. Graag zou ik hier meer over willen weten.We zullen telefonisch contact met u opnemen.
  2. Auteur
    Guido
    Datum
    Delonghi heeft nu gebeld. Verbazingwekkend dat ze geen dossier van onze klacht hebben. Dit moet wel want er is ooit op mijn klacht gereageerd met de vraag of er al een reactie op mijn klacht geweest was vanuit Delonghi. Vervolgens niets meer gehoord. Voorstel van Delonghi om tegen een leuke prijs een nieuwe machine te kopen heb ik afgewezen. Geen vertrouwen meer in hun machines en in Delonghi.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Guido
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Longhi Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen