Klacht De Longhi Nederland: Vervelende melding in het display

Klachtnummer
# 44819
Gebruiker
dddyl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn Longhi sinds augustus 2012.
Deze heeft altijd goed gewerkt maar geeft sinds enkele weken de melding; 'te fijn gemalen' en stopt er vervolgens mee.

Delonghi reageert niet op mijn vragen via hun 'klantenservice'

Mvg,

Dylan van Dongen

De oplossing

Ik wil graag dat Delonghi mij belt voor een monteursafspraak of een nieuw apparaat.
Ook wil ik graag een compensatie voor mijn filters, en verschillende soorten koffie die ik heb geprobeerd om het werkend te krijgen.

Ik heb recht op 2 jaar garantie dus ook recht op een werkend koffieapparaat.

1 reactie

  1. Auteur
    De Longhi Nederland
    Datum
    Geachte heer van Dongen,Uit uw opmerking begrijp ik dat onze tips u niet hebben geholpen.
    Het komt voor dat dit in sommige gevallen zo is, het komt ook voor dat deze tips de klant wel helpen.Wij bieden deze uit ervaring om de klant snel te helpen en behoeden de klant voor onnodig thuis wachten op een monteur. Indien de tips niet helpen zullen we een monteur sturen. Ik heb daar zojuist een reparatieaanvraag voor ingevoerd. Er zal spoedig een monteursbezoek met u worden afgesproken.Ik kan niet aan uw wens (ontvangen van koffie) tegemoetkomen. Wij leveren zelf geen koffie.Indien u me aangeeft over hoeveel filters en welke filters u het heeft, kan ik deze waarschijnlijk wel naleveren.Graag verduidelijking hiervoor.

Ook een klacht indienen over De Longhi Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen