Klacht De Longhi Nederland: Zeer slechte service en geen begrip door medewerkers

Klachtnummer
# 335285
Gebruiker
Martijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn espresso-apparaat is na 8 dagen defect helaas. Ik probeer nu al een week een afspraak te maken om deze te laten repareren. Ik krijg iedere keer te horen dat er nog dezelfde dag contact wordt opgenomen door de afdeling planning. Dit gebeurd niet en vandaag weer gebeld en na allerlei smoesjes weer geen afspraak kunnen maken. DeLonghi is erg slecht in het verlenen van service en garantiewerk.

De oplossing

Mijn nieuwe espresso repareren en normaal behandeld worden.

1 reactie

  1. Auteur
    De Longhi Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Excuus voor de vervelende ervaring omtrent het maken van een afspraak.
    Ondertussen is deze afspraak wel gemaakt, onze monteur zal u op vrijdag 7 december bezoeken.

    Het is momenteel erg druk, te wijten aan de feestdagen.
    Geen excuus, helaas wel realiteit. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.

    Met vriendelijke groet,
    De'Longhi

Ook een klacht indienen over De Longhi Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen