Opgelost door De meubeltaxi: Verhuizing

# 271998
stef

Ik heb voor dit bedrijf gekozen omdat ze professionele verhuizers hadden in tegen stelling tot de goedkopere verhuurbedrijven die met studenten werken. Ze kwamen afgelopen zaterdag aan en toen was er 1 verhuizer aanwezig want zijn collega was ziek. Hij had zijn zoon meegenomen om te helpen, denk een jaar of 15/16. Beide heel vriendelijk daar niet van ze hebben echt hun best gedaan. We hebben aangegeven in de berekening dat er 4 kasten gedemonteerd en gemonteerd moeten worden en de wasmachine en droger moesten mee. We zouden zelf niet meehelpen. Er is een berekening uitgekomen van 4 uur op basis van 2 verhuizers. 2 kasten zijn gedemonteerd en de andere 2 in zijn geheel meegenomen. Wasmachine, droger en de 2 kasten die in zn geheel zijn meegenomen zijn op zn plek gezet in het nieuwe huis. Voor de 2 gedemonteerde kasten was er geen tijd meer want hij had nog een klusje.. vervolgens hebben we die kasten zelf in elkaar moeten zetten wat een halve dag heeft gekost aangezien we al aangegeven hadden dat we dit niet zelf wilde doen (beide niet heel handig). We hebben ook zelf moeten meehelpen met planken naar beneden sjouwen en vervolgens weer het nieuwe huis in wat ook niet de bedoeling was eigenlijk naar vanwege de tijd was dit wel nodig.

Op hun website staat dat ze ongeacht de duur van de verhuizing verhuizen voor een vaste prij. Zie onderstaand kopje;

Vaste prijs

Indien u akkoord gaat met het advies van onze verhuisspecialist, dan bieden wij u de verhuizing aan tegen een vaste prijs. U betaalt dus niks meer of minder, ongeacht de duur van de verhuizing. Let wel, wij maken graag goede afspraken en kunnen deze vaste prijs alleen aanbieden als de opgegeven omstandigheden overeenkomen met de werkelijke omstandigheden. (een doosje meer of minder doen we uiteraard niet moeilijk over ;).

Nadat alles vastgezet is in de bus hebben ze de spanbanden in het nieuwe huis los gemaakt. Met als vervolg dat alle planken om zijn gevallen en er wat krassen op mijn spiegelkast zijn gekomen.

Wij hebben nu betaald voor 2 verhuizers terwijl er maar 1 professionele aanwezig was. En het gewenste werk wat gedaan moest worden is niet gebeurd we hebben het zelf af moeten maken en hebben zelf moeten helpen met spullen naar beneden te verhuizen. Wij wensen een compensatie in de kosten die gemaakt zijn.

De meubeltaxi
    Beste klant,

Bedankt voor het nemen van de moeite tot het schrijven van deze uitgebreide klacht. Via onze e-mail vervoer@demeubeltaxi.nl zijn we tot een naar beide partijen goed gezinde oplossing gekomen. We hopen daarmee op toekomstige klandizie en een plezierige oplossing voor uw probleem.

M. Kat

stef
Hebben compensatie van het geld gekregen super

Ook een klacht indienen over De meubeltaxi?

2. Stuur een juridische brief