Klacht De Molen Snelservice: Geen reparatie, wel slopen

Klachtnummer
# 125586
Gebruiker
C Schmidt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het deurtje van mijn Samsung wasmachine ging niet meer open. Op 5 juni 2015 kwam er een monteur van De Molen, die met een schroever en veel geweld het deurtje heeft opengewrikt. De monteur meldde dat het slotje kapot was en dat die besteld moest worden. Ik heb per pin 100 euro aan betaald Op 18 juni werd er een vervolge afspraak gemaakt. Na een hele ochtend wachten kwam de monteur pas om 13.15 en kwam er na tien minuten achter dat er nog een kabel nodig was, die hij "even" zou gaan ophalen. Na twee telefoontjes heb ik aan het eind van de middag een collega gezien die het mobiele pin apparaat kwam ophalen, welke de monteur was vergeten. De collega maakte wel een foto van de machine, en mompelde nog wat over bestellen Eindresultaat, nog altijd geen werkende wasmachine. Hierop was ik klaar met De Molen en heb ze dezelfde dag een mail gestuurd dat ik mijn aanbetaling terugeiste. Het geld heb ik ondanks twee mails, telefoontjes en brief nog altijd niet terug!

De oplossing

Aanbetaling retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Molen Snelservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Molen Snelservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen