Klacht De Molen Snelservice: Verkeerde diagnose en verkeerd advies

Klachtnummer
# 145690
Gebruiker
Brownyhlm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 december is dit bedrijf bij ons geweest omdat onze wasmachine niet meer werkte. Na snel de bovenkant te hebben verwijderd en met een lampje naar binnen te hebben geschenen kwamen ze met de diagnose. De printplaat is stuk en dit is zo duur, u kunt beter een nieuw apparaat kopen en u doet er goed aan een simpele Miele aan te schaffen. Dit hebben wij gedaan. Op 28 december werd onze nieuwe wasmachine afgeleverd en aangesloten. Deze werkte echter niet omdat het kastje aan de muur geen stroom doorgaf. Later bleek dat hier kortsluiting in te hebben gezeten. Dit kastje is gerepareerd en beide machines werken weer naar behoren. Wij hebben dus onnodig een nieuwe wasmachine gekocht, onnodige kosten gemaakt bij de Witgoed reparatieservice (deze naam staat op de bon) en geld uitgegeven aan een electricien voor het repareren van het kastje aan de muur. Fa. van de molen is wel zo slim geweest om op de bon te zetten dat de printplaat geen stroom neemt, maar ons dit niet verteld!

De oplossing

Financiele vergoeding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Molen Snelservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Molen Snelservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen