Klacht De Molen Snelservice: Witgoedservice Zoetermeer / wasmachine storing

knienke

Voor de storing van mijn afwasmachine en wasmachine had ik een afspraak gemaakt met Witgoedservice Zoetermeer. Op 9 januari zijn 2 monteurs kort binnen geweest en bijna meteen werd gezegd dat de afwasmachine niet te repareren was (de machine is niet open geweest). De wasmachine is opengeschroefd en volgens hen was een revisie nodig van de motor. Geen prijsopgave. Ik was overdonderd en heb de rekening van 100 euro betaald, terwijl op de website staat dat starttarief incl. eerste kwartier 49 euro is.

Op 16 januari zou de monteur langskomen voor de revisie, echter is er de hele dag niemand geweest. Nadat ik via de mail een klacht heb ingediend is op 23 januari de achterplaat van de wasmachine teruggeplaatst zodat ik weer kon wassen. De monteur zei dat een onderdeel nodig is voor de revisie dat 180 euro zou kosten maar dat kon hij dan voor 130 euro regelen. Het onderdeel moest wel eerst worden besteld. Op mijn klacht over het teveel betaalde bedrag werd niet gereageerd.

Indien er een onderdeel nodig was voor het onderhoud dan snap ik niet waar de afspraak op 16 januari voor was gemaakt? En 'sorry' als reactie dat ik op 16 januari een hele dag thuis heb zitten wachten voor niets terwijl de monteur later zegt dat de planning hen een dag vrij heeft gegeven klinkt vreemd. Een goed bedrijf komt zijn afspraken na én informeert je als er onverhoopt iets tussen komt. Het bedrag dat in rekening werd gebracht komt niet overeen met de prijs op de website. Ik heb via mail aan deze firma verzocht om het teveel betaalde bedrag terug te betalen maar heb nog geen reactie van hen ontvangen.

Ik ben er inmiddels achter dat de website Witgoedservice Zoetermeer één van de sites is van De Molen Snelservice in Amsterdam.

Wij vinden dat De Molen Snelservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

knienke
    Bedrijf reageert op geen enkele manier op de klacht.

knienke

Ook een klacht indienen over De Molen Snelservice?