Klacht De Mos en Troost Timmerbedrijf: Aanbouw zo lek als een mandje

Klachtnummer
# 272839
Gebruiker
Judithv87
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eind 2016 aanbouw laten plaatsen. Tijdens de verbouwing was de communicatie al erg slecht. Met 4-5 weken zou de aanbouw er aan zitten, pas in week 9 ging de pui er in. Een half jaar later lekkage via de openslaande deuren omdat ze geen waterkering hebben geplaatst. Voor ruim €10.000 schade aan onze houten vloer welke volledig vervangen moet worden. Waterkering is 2 maanden na de schade nog steeds niet geplaatst. Nu weer lekkage bij de lichtstraat. Ze zijn langs geweest om de boel opnieuw te kitten met als gevolg dat ik nu op nòg meer plaatsen lekkage heb en waterschade aan m'n bank

Gewenste oplossing

Oplossen van de lekkage van het dak alsmede plaatsen van de waterkering, betere communicatie en als we communiceren graag normaal en vriendelijk dan blijf ik dat ook (Frank kan nogal een toon aanslaan als je kritiek hebt op z'n werk), verzekeringstechnisch actievere houding met afhandelen van de schade

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Mos en Troost Timmerbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Mos en Troost Timmerbedrijf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen