Klacht De Nationale Kadobon: ARTIKEL NIET ONTVANGEN

Klachtnummer
# 95768
Gebruiker
gemma marijt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 13 januari een bestelling geplaatst voor de parfum Lalique Le Parfum 50 ml . Kosten in totaal €49,96. Dit artikel zou binnen 10 dagen naar mij toegestuurd worden. Op 23 januari heb ik een mail gestuurd dat ik nog steeds niets ontvangen had. hierop kreeg ik enkel een zaaknummer VYA-991-75058. en ik hoorde verder niets. Op 23 januari heb ik nogmaals een mail gestuurd, wederom een zaaknummer EGI-803-89068 en verder geen antwoord. Hierna heb ik zeker nog 4 maal een mail gestuurd wanneer ik mijn zending kon verwachten. Helaas heb ik tot op heden helemaal niets vernomen van de nationale kadobon.nl. Ik krijg sterk het idee dat ik ben opgelicht. Ik hoop dat er toch nog een reactie komt, of dat ik anders mijn geld terug krijg.

Met vriendelijke groet

Gemma Marijt

De oplossing

Graag het product ontvangen of anders mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen