Klacht De Nationale Kadobon: Bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 115360
Gebruiker
b.schoon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9 mei plaatst ik een bestelling met een gift card van €10,-

Op 30 mei heb ik nog geen bestelling ontvangen dus besluit ik een e-mail te sturen naar de klantenservice. Er zou binnen 4/5 werkdagen gereageerd worden volgens de automatische bevestiging mail.

Op 8 juni helaas nog geen enkele reactie vernomen waarop ik nogmaals een e-mail te versturen. Ditmaal ook naar het nergens op de website vermelde info@ e-mailadres. Op 9 juni ontvang ik een reactie dat ze het in onderzoek nemen.

Diezelfde dag ontvang ik nogmaals een e-mail, ditmaal een forward of een BCC naar de leverancier dat ik nog niks heb ontvangen en of ze dat willen onderzoeken. Daarop volgt geen enkele reactie.

Op 19 juni heb ik nog steeds geen reactie of product ontvangen. Ik besluit nogmaals te antwoorden op de enige ontvangen e-mail. Tot op heden heb ik ook hier nog geen reactie op mogen ontvangen.

Op 23 juni besluit ik maar is te bellen naar het telefoonnummer wat op Google staat vermeld. Geen gehoor.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk zicht op wanneer de bestelling geleverd gaat worden. Als dat niet mogelijk is wens ik een compensatie van €10 op mijn bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen