Klacht De Nationale Kadobon: Bestelling niet ontvangen

b.schoon

Op 9 mei plaatst ik een bestelling met een gift card van €10,-

Op 30 mei heb ik nog geen bestelling ontvangen dus besluit ik een e-mail te sturen naar de klantenservice. Er zou binnen 4/5 werkdagen gereageerd worden volgens de automatische bevestiging mail.

Op 8 juni helaas nog geen enkele reactie vernomen waarop ik nogmaals een e-mail te versturen. Ditmaal ook naar het nergens op de website vermelde info@ e-mailadres. Op 9 juni ontvang ik een reactie dat ze het in onderzoek nemen.

Diezelfde dag ontvang ik nogmaals een e-mail, ditmaal een forward of een BCC naar de leverancier dat ik nog niks heb ontvangen en of ze dat willen onderzoeken. Daarop volgt geen enkele reactie.

Op 19 juni heb ik nog steeds geen reactie of product ontvangen. Ik besluit nogmaals te antwoorden op de enige ontvangen e-mail. Tot op heden heb ik ook hier nog geen reactie op mogen ontvangen.

Op 23 juni besluit ik maar is te bellen naar het telefoonnummer wat op Google staat vermeld. Geen gehoor.

Zo spoedig mogelijk zicht op wanneer de bestelling geleverd gaat worden. Als dat niet mogelijk is wens ik een compensatie van €10 op mijn bankrekening.

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?