Klacht De Nationale Kadobon: Falende service bij De Nationale Kadobon

Klachtnummer
# 258498
Gebruiker
J.A.C. Martens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Boek besteld op 20 maart 2017 met nationale kadobon en bijbetaling via IDeal; op 23 maart 2017 gevraagd waar bestelling bleef; antwoord op 24 maart: levertijd 2-10 werkdagen; op 3 april 2017 klacht over uitblijven bestelling en gedreigd met klachtenkompas; antwoord op 4 april 2017: zal informeren bij leverancier. Tot en met 8 april 2017 nog geen bestelling ontvangen. 10 april 2017: klacht naar klachtenkompas van Consumentenbond.

De oplossing

Levering van boek binnen 5 werkdagen of terugstorting van betaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?