Klacht De Nationale Kadobon: Flopcadeau!

Tweles

Onlangs ben ik voor het feit komen te staan dat ik mijn ontvangen 'Nationale kadobon' wilde inwisselen en erachter kwam dat deze verlopen was.
Omdat er geen uitgiftedatum op de kadobon noch op de kadoverpakking staat heb ik wettelijk gezien recht op een onbeperkt houdbare bon!

Ik heb dit gemeld bij de klantenservice van Nationale kadobon, welke als reactie gaf een oplossing te bieden in de vorm van €7,95 bij te betalen zodat ik een nieuwe code kon ontvangen. Dit werd dan wel in mindering gebracht op mijn kadobon. Ik heb vervolgens meerdere malen schriftelijk aangegeven dat het verkopen van een bon zonder uitgiftedatum als gevolg heeft dat deze bon onbeperkt geldig is en ik er niet mee akkoord ga om bij te betalen. U raadt het al: geen reactie meer gehad!

Ik voel me door dit bedrijf in de zeik gezet. Wat voor mij een leuk cadeau had moeten zijn wordt teniet gedaan. Ik wil o.a. door het bericht hier te posten tegen mensen zeggen: koop dit cadeau niet! Je wordt opgelicht!

De waarde van mijn kadobon kunnen inwisselen.

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?