Klacht De Nationale Kadobon: Geen afgiftedatum op pas vermeld !

Klachtnummer
# 58469
Gebruiker
Tom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een aantal maanden geleden een nationale kadobon ontvangen.
Nu ik er wat mee wil doen blijkt deze verlopen te zijn. Naar het me nu blijkt is de kaart nog geen jaar geldig ! De geldigheid is gerelateerd aan de afgiftedatum en niet aan de ontvangstdatum van de ontvanger. Logisch, echter het kan de bruikbaarheid van de kaart door de ontvanger dus inkorten ! Een geldigheid van minimaal vijf jaar is meer op z'n plaats. Als klap op de vuurpijl staat deze afgiftedatum er niet eens op de pas vermeldt. Dit vindt ik als ontvanger van dit Kado volstrekt onacceptabel. De Nationale Kadobon (in deze vorm) moet stoppen !!

De oplossing


-De afgiftedatum behoort uiterlijk op de kaart vermeldt te staan.
-De geldigheid behoort minimaal vijf jaar te zijn !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?