Klacht De Nationale Kadobon: gekregen nationale cadeaubon reeds verlopen

Klachtnummer
# 152984
Gebruiker
M. Arts
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb afgelopen kerst een nationale cadeaubon van mijn werkgever gekregen en de geldigheid blijkt verlopen. Ik kan op de bon niet zien wanneer deze is aangeschaft. In de algemene voorwaarden van de nationale cadeaubon is wel aangegeven dat er een extra regeling is voor bonnen die 3 maanden zijn verlopen om deze te verlengen, maar ook die drie maanden kan ik niet aantonen.....
Wat nu te doen??

De oplossing

Een geldige cadeaubon, of in ieder geval de mogelijkheid om deze alsnog te verzilveren.
Het is een behoorlijk bedrag dat er op staat. Het resultaat van deze actie is dat er nu een zeer ontevreden bedrijf is dat voortaan wel nadenkt voordat deze bonnen aangeschaft worden voor werknemers en een zeer ontevreden consument.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen