Klacht De Nationale Kadobon: kaart ter waarde van 50 EURO van de Nationale Kadobon blijkt verlopen!

Klachtnummer
# 133732
Gebruiker
W.H.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar een kaart ter waarde van 50 EURO gekregen van de Nationale Kadobon. In heel kleine letters staat er op dat deze kaart maar 1 jaar geldig is. Er staat echter geen datum van uitgifte op de kaart. Hoe weet ik dan wanneer de kaart is verlopen????

Ik vind het onredelijk dat een kaart maar 1 jaar geldig blijft dat is niet klantvriendelijk maar wat mij het meest stoort dat ik niet kan weten wanneer mijn kaart is verlopen want er staat geen datum op. Ook bij de saldo check op de website wordt er niet aangegeven per wanneer de kaart is verlopen.
DIt vind ik niet klantvriendelijk en ik vraag om een redelijke oplossing.

De oplossing

Ik verwacht mijn gekregen kaart te kunnen gaan verzilveren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen