Klacht De Nationale Kadobon: Kadobon gekregen en krijg hem niet geactiveerd!

Klachtnummer
# 126477
Gebruiker
Sylviaraatjes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De kadobon gekregen ga je op de site van hun is hij na activeren nog maar 5 dagen geldig wil ik de 16 cijferige code invullen geeft die aan dat ik 10 euro bon heb en verder kom ik niet naar aanschrijven waar ik na 2 dagen de eerste reactie krijg dat ik de code moet doorgeven. Een dag voor aflopen krijg ik een link naar de site waar ik toen ook op was waar ik weer niet verder kom dan de 16 cijferige code in te toetsen en dan houd het weer op en dus geen 10 euro nu is de bon verlopen. Zo kun je dus ook je geld verdienen als bedrijf!! Vind dit een pure vorm van oplichting.

De oplossing

Ik wil de 10 euro gestort hebben op mijn rekening want heb geen zin meer om tijd en energie te besteden aan het bestellen bij uw bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?