Klacht De Nationale Kadobon: Klantenservice reageert niet op mijn emails

Klachtnummer
# 295201
Gebruiker
Nynk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een Nationale Kadobon gekregen. Deze bleek helaas na een jaar al verlopen te zijn. Ik heb de klantenservice in december hierover gemaild en ik kreeg als reactie dat ik ze de kaartcode mocht mailen zodat ze mijn vraag in behandeling kunnen nemen. Afgelopen december heb ik de code gemaild en vervolgens niks meer gehoord. In januari en februari nogmaals gemaild en gevraagd om een reactie. Wederom niks van ze gehoord. Er is nergens een telefoonnummer te vinden waarop ik ze kan bereiken.

De oplossing

Dat ze reageren op mijn berichten en dat de kaart weer wordt opgewaardeerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?