Klacht De Nationale Kadobon: Omruilen verkeerd geleverd artikel via De Nationale Kadobon is een ramp

Y uit W

Verkeerd product geleverd. Je moet overal zelf achteraan om het juiste artikel in huis te krijgen. Dus zelf het product retour sturen naar de leverancier waar het vandaan komt. Je draait dus weer zelf voor de verzendkosten op, terwijl je al EUR 4,95 verzendkosten hebt betaald. Zodra het verkeerd geleverde artikel is ontvangen bij de leverancier krijg je pas het artikel opgestuurd dat je besteld hebt. Hier gaat zoveel tijd overheen. Je hebt echt niks aan de klantenservice van De Nationale Kadobon. Je krijgt geen antwoord op je vraag, je moet weer terugmailen. Het levert allemaal zoveel frustratie op en dan heb je nog steeds je bestelde artikelen niet in huis. Ik ben bang dat ik de artikelen niet voor het einde van dit jaar in huis heb.
Ik heb echt spijt dat ik een Nationale Kadobon heb besteld.

Dat De Nationale Kadobon ervoor zorgt dat het product voor het juiste product omgeruild wordt en dat ik, als klant, dit niet zelf hoef te regelen.

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?