Klacht De Nationale Kadobon: Onbereikbaar!

Klachtnummer
# 161569
Gebruiker
Sim1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kadobon gehad van € 25. Op zich leuk, maar de site werkt niet, bij alle 4 de keren in de afgelopen 3 maanden. We kunnen met geen mogelijkheid iets bestellen. Aan het eind van dit jaar is de bon verlopen.
Wel gaaf als je een product kunt lanceren waarbij je plastic kaartjes kunt verkopen voor € 25 en daarna niets meer hoeft te leveren...

De oplossing

Graag de kadobon omzetten in geld en storten op onze rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen