Klacht De Nationale Kadobon: Vage informatie, geen direct contact over bestelling, geen info over bezorging

J.D. Collins

Ik zie veel klachten over De Nationale Kadobon.
Je kunt de bon - bepeperkt houdbaar! - alleen gebruiken om artikelen op hun eigen site te bestellen, niet geldig in winkels. Je hebt dus geen invloed op de prijzen, die zij hanteren.
Ze brengen - hoe dan ook - altijd 4,95 bezorgkosten in rekening, dat bedrag ben je dus bij voorbaat kwijt.
Oke, eenmaal een bestelling gedaan, krijg je een mail bevestiging met
"Verzendmethode: KadobonDefaultShippingMethod"
Wat is dat?!
een idee hoe of wanneer mijn bestellig bezorgd wordt......
De Nationale Kadobon is niet telefonisch te bereiken = geen direct contact mogelijk.
Alleen per email via "contact formulier".
"In antwoord op mijn vraag over verzendmethode, levertijd en leverdatum, krijg ik dit antwoord:
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor je bericht.
Wij streven er naar om je vraag en/of opmerking binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Met vriendelijke groet, "

HEEL vaag allemaal!

Deze ervaring wil ik graag delen en raad iedereen af, om De Nationale Kadobon als kado te geven. De ontvanger zal hier niet blij mee zijn! Er zijn veel andere betere opties, die onbeperkt geldig zijn en die je gewoon in (web-)winkels vrij kunt besteden.

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?