Klacht De Nationale Kadobon: valse belofte klantenservice

Klachtnummer
# 186839
Gebruiker
Evelien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

28 augustus een bestelling gedaan. Tijdens bestellen een error. Printscreen gemaakt. Geprobeerd de website opnieuw te openen en bestelling te plaatsten, maar kaart was niet meer geldig. Klacht + Printscreen gemaild. Nette reactie terug gehad (2 september, afz. Mandy) dat ze me een nieuwe kaart zouden toesturen en de vraag of het gestuurd mag worden naar het mail adres waar ik mee heb gemaild. Dit op 5 september bevestigd.

Inmiddels zijn we een maand verder, meerdere mails gestuurd waar mijn nieuw tegoed blijft, maar tot op heden geen reactie.

De oplossing

Een nieuwe kaart met bijbehorende tegoed van €20,- .
Daarnaast zou ik het zeer netjes vinden als ze (1:) met excuses komen. (2) compensatie.
voor de toekomst betere bereikbaarheid, bijvoorbeeld telefonisch bereikbaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?