Klacht De Nationale Kadobon: Verlopen cadeaukaart

Lamango

Op 26-8 heb ik mijn beklag ingediend bij de nationale kadobon. Ik heb nog 2 kaarten met een waarde van 150,- en nog een met een restsaldo van14,-. Al een paar dagen probeerde ik iets te bestellen maar de site liep constant vast. Mijn cadeaukaarten zouden 1 dag zijn verlopen (25-08), waarop ze netjes terug hebben gemaild dat ze bij wijze van uitzondering kosteloos 2 nieuwe e-codes zouden mailen welke dan weer 1 jaar geldig zouden zijn. Enige wat ik hoefde te doen is reageren op de mail ter bevestiging en ik zou binnen 10 werkdagen de nieuwe e-codes per mail ontvangen. Echter kreeg ik op 16-9 een mail met het verzoek om 2x € 7,95 over te maken ivm verlening van de cadeaukaarten. U begrijpt natuurlijk dat ik dit niet ga betalen, gezien de bevestiging die ik per mail heb ontvangen waarin staat dat het KOSTELOOS werd verlengd. Hierop heb ik op 20-9 + 30-9 + 07-10 teruggemaild en hun mail ter bevestiging meegestuurd. Op geen enkele data respons gekregen! Wat nu te doen?!

Graag ontvang ik alsnog reactie op mijn mails van 20-9 + 30-9 + vandaag.
Ik wens alsnog conform afspraak in de mail van 26-08-2016 dat ik KOSTELOOS de e-codes ontvang. Het gaat hier om veel geld, wat niet zomaar voor het oprapen ligt!!

Wij vinden dat De Nationale Kadobon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Nationale Kadobon?