Klacht De Nationale Onderzoeksplatform: Misleidend over het commerciele doel van het onderzoek.

Klachtnummer
# 544857
Gebruiker
M.P. vd Mark
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zojuist gebeld door Het Nationale Onderzoeksplatform. 'Mogen we een paar vragen stellen? Het is maar heel kort...'
Het was een vriendelijke jongedame. Op mijn vraag waar het onderzoek voor was kreeg ik als antwoord dat het voor de nationale statistieken was. Ik had geen bezwaar, De vragen waren: hoe vaak bent u van zorgverzekering veranderd? Bij wie bent u nu verzekerd? Wie is uw enbergieleverancier? Hebt u zonnepanelen? Bij is uw provider voor telefoon, mobiel / vast?

Tenslotte meldde ze dat ze nu zouden gaan kijken wat voor mij de beste keuze was. Toen ik zei dat ik geen advies nodig had zei ze 'dan zijn we klaar! Goedendag!.

Niet onvriendelijk of opdringerig, maar wel misleidend over het doel!

De oplossing

Niet meer bellen, geen mensen misleiden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nationale Onderzoeksplatform hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nationale Onderzoeksplatform?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen