Opgelost door De Nederlanden van Nu: Neem contact met me op!
Details
Klacht
Op 10 juli 2016 verkocht ik mijn auto en stuurde ik de Nederlanden van nu een emailtje met het verkoop bewijs.op 11 juli 2016 werd 62.57euro afgeschreven
op 10 october 2016 werd weer 62.57 euro afgeschreven.
waarna ik nogmaals een email naar De nederlanden van nu stuurde het antwoord was als volgt.
From: De Nederlanden van Nu - Polisbeheer <polisbeheer@denederlandenvannu.nl>
Sent: Monday, December 5, 2016 9:42 PMSubject: Beëindiging Motorrijtuig [NVN7673]
Geachte mevrouw Haseler Albada,U heeft ons gevraagd om de verzekering van uw FORD FOCUS met polisnummer NVN7673 te beëindigen. In de bijlage van dit e-mail bericht ontvangt u het laatste polisblad.PremierestitutieAls gevolg van de beëindiging ontvangt u € 27,82- teveel betaalde premie terug voor de periodetot 09-01-2017 (een minbedrag wordt binnen 10 dagen aan u betaald). Hierbij gaan wij ervan uit dat de al in rekeninggebrachte premies(s) zijn of worden voldaan.Vragen ?
Heeft u vragen over deze e-mail? Neemt u dan gerust contact met ons op en vermeld uw relatienummer 837330.U kunt ook deze e-mail beantwoorden, uw vraag komt dan direct bij de juiste afdeling binnen.
Ik heb deze email beantwoord maar helaas kwam deze weer terug.(?)
ook via info@nederlandenvannu kreeg ik geen bericht terug.
ook heb ik 3 x klachten ingediend via hun website.
maar nooit kreeg ik antwoord terug.
Gewenste oplossing
Het enige wat ik wil dat ze contact met me opnemen en uitleggen waarom de auto zolang is door verzekerd!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.