Opgelost door De Nederlanden van Nu: Neem contact met me op!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 257605
Gebruiker
Ninka
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 10 juli 2016 verkocht ik mijn auto en stuurde ik de Nederlanden van nu een emailtje met het verkoop bewijs.
op 11 juli 2016 werd 62.57euro afgeschreven
op 10 october 2016 werd weer 62.57 euro afgeschreven.
waarna ik nogmaals een email naar De nederlanden van nu stuurde het antwoord was als volgt.
From: De Nederlanden van Nu - Polisbeheer <polisbeheer@denederlandenvannu.nl>
Sent: Monday, December 5, 2016 9:42 PMSubject: Beëindiging Motorrijtuig [NVN7673]

Geachte mevrouw Haseler Albada,U heeft ons gevraagd om de verzekering van uw FORD FOCUS met polisnummer NVN7673 te beëindigen. In de bijlage van dit e-mail bericht ontvangt u het laatste polisblad.PremierestitutieAls gevolg van de beëindiging ontvangt u € 27,82- teveel betaalde premie terug voor de periodetot 09-01-2017 (een minbedrag wordt binnen 10 dagen aan u betaald). Hierbij gaan wij ervan uit dat de al in rekeninggebrachte premies(s) zijn of worden voldaan.Vragen ?

Heeft u vragen over deze e-mail? Neemt u dan gerust contact met ons op en vermeld uw relatienummer 837330.U kunt ook deze e-mail beantwoorden, uw vraag komt dan direct bij de juiste afdeling binnen.

Ik heb deze email beantwoord maar helaas kwam deze weer terug.(?)
ook via info@nederlandenvannu kreeg ik geen bericht terug.
ook heb ik 3 x klachten ingediend via hun website.
maar nooit kreeg ik antwoord terug.

Gewenste oplossing

Het enige wat ik wil dat ze contact met me opnemen en uitleggen waarom de auto zolang is door verzekerd!
Geboden oplossing
Mijn teveel betaalde verzekering wordt terug gestort. Ik heb de email van de Nederlanden van Nu met de oplossing van de klacht beantwoord met een bedankje, helaas was de email (weer) niet leverbaar en kreeg ik hem weer terug. Terwijl onderaan de email staat dat je de email kunt beantwoorden! Bij deze, Nederlanden van Nu, bedankt
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Ninka
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    De Nederlanden van Nu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Haseler,
    Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, dat is helaas niet gelukt.
    Wij hebben u derhalve vandaag een email gezonden met toelichting en een correctiepolis met premieteruggave per datum vrijwaring.
    Wij vertrouwen erop uw klacht hiermee naar tevredenheid te hebben opgelost.
    Indien u nog vragen heeft, neemt u dan contact met ons op.
    Met vriendelijke groet,
    De Nederlanden van Nu

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Nederlanden van Nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen