Opgelost door De Nederlanden van Nu: verzekering doet alles om tegen te werken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185617
Gebruiker
koklijn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

in december stoot mijn ex met de stofzuiger per ongeluk de tv kapot.
Zij heeft een aansprakelijkheidsverzekering bij de Nederlanden van nu.
Ik heb de nederlanden van nu gebeld en zij zeiden dat ik het op moest geven aan mn inboedelverzekering. Tot mijn grote schrik deze na mijn scheiding niet te hebben, dus gelijk bij de Nederlanden van nu een inboedelverzekering genomen, en men zei dat wanneer ik de schade daar op zou willen verhalen dat deze zou worden afgewezen en automatisch op de aansprakelijkheidsverzekering van mn ex verhaald zou worden.
Zo precies gedaan..... toen allerlei vage antwoorden alsof ik een valse claim wilde indienen terwijl ik het precies zo gedaan heb zoals ze mij hebben gezegd.
Ik moest foto's , aankoopbewijs, reparatienota (tv was niet meer te maken) mailen.
Dit alles meerdere keren gedaan, de ene keer hebben ze het niet ontvangen, de andere keer is de zaak gesloten ;-( ik hoop nu echt een ECHTE oplossing van de NVN

De oplossing

dat ze netjes de schade uitkeren zo als het hoort! en minimaal een excuus dat alles maar dan ook echt alles aan hun kant is fout gegaan

2 reacties

  1. Auteur
    De Nederlanden van Nu
    Datum
    Geachte heer Klijn,
    Wij vinden het heel vervelend dat u onze dienstverlening als onvoldoende ervaart.
    Inmiddels heeft expertise plaatsgevonden en is het vastgestelde schadebedrag uitgekeerd. Aangezien u ook uw uiting van ontevredenheid rechtstreeks aan ons heeft kenbaar gemaakt via onze website hebben wij u via email bericht gezonden over uw klacht. Wij hopen uw klacht daarmee naar behoren te hebben behandeld en afgewikkeld.
    Met vriendelijke groet,
    De Nederlanden van Nu
  2. Auteur
    koklijn
    Datum
    na bijna een jaar is de schade afgehandeld en heeft de klachtenafdeling excuses aangeboden voor de vertragingen.
    eind goed al goed......

Uiteindelijke oplossing

Auteur
koklijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Nederlanden van Nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen