Klacht De Nederlandse Adviesbond: Aanpakken bedrijven met zulke methodes!

Klachtnummer
# 310749
Gebruiker
B.j.warnar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren nog hetzelfde meegemaakt als Dhr. C.F.Hartog op 12 mei.!
Gelukkig niet op de akkoordknop gedrukt omdat ik ook nattigheid voelde.
Ik voel me behoorlijk opgelicht! Dat dit nog maar steeds doorgaat!
Er moet iets gedaan worden tegen zulke maatschappijen!

De oplossing

Aanpakken zulke methoden! En excuses aanbieden!

1 reactie

  1. Auteur
    De Nederlandse Adviesbond
    Datum
    Goedendag,

    We hebben de betreffende collega hierop aangesproken. Het is niet het type gesprek waar wij achter als organisatie achter staan. Wij zijn dagelijks hard bezig om de kwaliteit van de gesprekken te verbeteren om te zorgen dat dit soort gesprekken niet meer voorkomen. Ons excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Lisa van Dijk
    De Nederlandse Adviesbond.

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Adviesbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen