Klacht De Nederlandse Adviesbond: dit riekt naar oplichting,

Verbazend fout

Werd opgebeld door een dwingende medewerker van de Nederlandse Adviesbond die aangaf een aanbod te kunnen doen naar een goedkopere energieleverancier, deze heer had al mijn gegevens al en kon klaarblijkelijk ook zien wat mijn verbruik zou zijn. Helaas kloppen deze verbruiksgegevens niet maar het aanbod wat hij deed was 35 % lagere maandlasten. De eerder verschenen klacht van de persoon die op 11 mei werd benaderd komt exact overeen met mijn situatie. Ik heb wel akkoord gegeeven op het aanbod omdat het aanbod bevestigd zou worden door de nieuwe energieleverancier, Tot op heden geen aanbod gehad dan blijkt na het aanbod geaccepteerd te hebben dat de overeenkomst al in de bus ligt, deze heer loog dus.

Deze instantie is naar mijn stellige overtuiging met verkeerde informatie bezig en rekent slecht voor. Wat ik verlang is dat zij ophouden te bestaan . je kunt niet reageren op hun mail die wordt als niet verstuurbaar geacht.

De Nederlandse Adviesbond
    Beste heer van Stek,

Jammer dat u een vervelende ervaring hebt gehad. Contracten worden door ons altijd via de mail bevestigd en bij particulieren contracten geldt ook het 14 dagen bedenktijd. Heeft u het contract inmiddels geannuleerd of kunnen wij nog iets voor u doen?
    U kunt ons overigens gewoon per mail bereiken via info@denederlandseadviesbond.nl

Lisa van Dijk

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Adviesbond?