Opgelost door De Nederlandse Adviesbond: Overeenkomst met de Ned. Adviesbond wordt je zonder overleg echt opgelegd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 314403
Gebruiker
G.J. Tyhuis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vrijdag 20.07.18 contract toegezonden gekregen. In het weekend bekeken, maar klopte van geen kanten. Ook op mijn vraag, of dit dan wel van Engie uitging, werd erg vaag gedaan.
Maandag 23.07 om 08.19 uur onmiddellijk opgezegd via hetzelfde e-mailadres contract@onsaanbod.direct. Kreeg al vrij snel via gmail bericht: "problemen met gebouncete email. Wij blijven het 46 uur proberen.U krijgt melding als het definitief mislukt"
Daarom heb ik het ook via CONTACT van de site van de Adviesbond verstuurd.. De 46 uur zijn verstreken maar via gmail geen bericht meer ontvangen. Ik heb de Ned. Adviesbond gevraagd een bevestiging te sturen. Maar tot op dit moment nog niets.

De oplossing

Graag bevestiging dat ik op geen enkele, ook niet een nieuw bedachte constuctie, verder wil met hen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Nederlandse Adviesbond is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    G.J. Tyhuis
    Datum
    Goedemorgen
    Vrijdag 27 juli 2018 17:02 uur heeft Petra Jansen van de Ned. Adviesbond gereageerd en medegedeeld, dat de overeenkomst is geannuleerd. Volgens mij is het hier mee afgedaan.
    Hartelijk dank voor uw bemoeienis in deze.
    Met vriendelijke groet
    Gerrit Tijhuis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.J. Tyhuis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot tevredenheid door u opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Adviesbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen