Opgelost door De Nederlandse Adviesbond: Overeenkomst met de Ned. Adviesbond wordt je zonder overleg echt opgelegd.

G.J. Tyhuis

Vrijdag 20.07.18 contract toegezonden gekregen. In het weekend bekeken, maar klopte van geen kanten. Ook op mijn vraag, of dit dan wel van Engie uitging, werd erg vaag gedaan.
Maandag 23.07 om 08.19 uur onmiddellijk opgezegd via hetzelfde e-mailadres contract@onsaanbod.direct. Kreeg al vrij snel via gmail bericht: "problemen met gebouncete email. Wij blijven het 46 uur proberen.U krijgt melding als het definitief mislukt"
Daarom heb ik het ook via CONTACT van de site van de Adviesbond verstuurd.. De 46 uur zijn verstreken maar via gmail geen bericht meer ontvangen. Ik heb de Ned. Adviesbond gevraagd een bevestiging te sturen. Maar tot op dit moment nog niets.

Graag bevestiging dat ik op geen enkele, ook niet een nieuw bedachte constuctie, verder wil met hen.

De Nederlandse Adviesbond is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Goedemorgen
    Vrijdag 27 juli 2018 17:02 uur heeft Petra Jansen van de Ned. Adviesbond gereageerd en medegedeeld, dat de overeenkomst is geannuleerd. Volgens mij is het hier mee afgedaan.
    Hartelijk dank voor uw bemoeienis in deze.
    Met vriendelijke groet
    Gerrit Tijhuis

G.J. Tyhuis
Tot tevredenheid door u opgelost.

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Adviesbond?