Klacht De Nederlandse Loterij: Afschrijving geld

Klachtnummer
# 91011
Gebruiker
Ronaldgadellaa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na persoonlijke benadering 11-12-2014 van de Lotto loterij, heb iklater opgezegd volgens colportagewet (2 maal gebeld) nu is er EUR 12,00 afgeschreven heb 3-1-15 per e-mail nogmaals opgezegd en gevraagd restitutie van mijn EUR 12,00.

De oplossing

Restitutie van EUR 12,00 en bevestiging van opzegging

2 reacties

  1. Auteur
    Ronaldgadellaa
    Datum
    Wilt U svp reageren naar: gadellaa@caiway.nl !!!!!!
  2. Auteur
    De Lotto
    Datum
    Geachte heer Gadellaa,Uw opzegging was al bij ons verwerkt. Omdat u tijdig heeft geannuleerd, is er al opdracht tot restitutie gegeven. U kunt dit halverwege volgende week van ons verwachten.

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen