Klacht De Nederlandse Loterij: Foutieve prijs misleiding

Adela

Het betreft de dec. Kalender lot £10 .
De speluitleg van spel 1t/m6 staat vind 2 gelijke bedragen en win dat bedrag . Nu na contact met jullie wurmen jullie in allerlei bochten en geven na klacht de correcte speluitleg . Maar wat het feit blijft dat het volgens jullie nieuwe uitleg op neer dat jullie dus fout informatie hebben verschaft aan consument. . Instrijd met vergunning sectie D3 en D4. Er vanuit . Als ook lijkt het op deze manier promoten aantrekkelijker is voor de consument Daar 2 gelijke bedragen in 6 vakken meer kans van winnen geeft dan 2 bedragen in 1 vak dus u verleid consument door te doen lijken dat de kans op winnen groter is . Als het om een " foutje " zou gaan dan bent u nalatig geweest in toezicht en controle sectie E vergunning . Dit is door u zelf veroorzaakt en u moet daarom de de consequenties op u nemen in belang van vertrouwen consument als in belang van jullie reputatie

Consequentie op u te nemen die door hun zelf is veroorzaakt en dus betalen wat uitleg loten aangeeft

Adela
    Ps u beweerd dat je op het lot verwezen word naar prijsschema op de site ten 1ste niet waar er is geen specifiek verwijzing ivm onvolledig uitleg op lot . Ten 2de wettelijk niet toegestaan u dient tenzij lot te klein zou zijn , hier niet aan de orde dus de correcte speluitleg hoort op lot te staan zodat speler meteen ziet wat ie heeft gewonnen .
    De Lotto
    Geachte mevrouw Caballer,

Er is notitie genomen van uw klacht.
    Wij zullen u hier zo spoedig mogelijk over benaderen.

Met vriendelijk groet,

De Lotto, Afdeling Klachten
    Adela
    Wacht nog op afhandeling / oplossing
    De Lotto
    Afgehandeld
    Adela
    Lotto houd poot stijf er is maar 1 voorstel gedaan en is niet afgehandeld . Maar nog bezig afhankelijk van kansspel autoriteit

Adela

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?