Klacht De Nederlandse Loterij: Foutieve prijs misleiding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 149482
Gebruiker
Adela
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Het betreft de dec. Kalender lot £10 .
De speluitleg van spel 1t/m6 staat vind 2 gelijke bedragen en win dat bedrag . Nu na contact met jullie wurmen jullie in allerlei bochten en geven na klacht de correcte speluitleg . Maar wat het feit blijft dat het volgens jullie nieuwe uitleg op neer dat jullie dus fout informatie hebben verschaft aan consument. . Instrijd met vergunning sectie D3 en D4. Er vanuit . Als ook lijkt het op deze manier promoten aantrekkelijker is voor de consument Daar 2 gelijke bedragen in 6 vakken meer kans van winnen geeft dan 2 bedragen in 1 vak dus u verleid consument door te doen lijken dat de kans op winnen groter is . Als het om een " foutje " zou gaan dan bent u nalatig geweest in toezicht en controle sectie E vergunning . Dit is door u zelf veroorzaakt en u moet daarom de de consequenties op u nemen in belang van vertrouwen consument als in belang van jullie reputatie

De oplossing

Consequentie op u te nemen die door hun zelf is veroorzaakt en dus betalen wat uitleg loten aangeeft

5 reacties

  1. Auteur
    Adela
    Datum
    Ps u beweerd dat je op het lot verwezen word naar prijsschema op de site ten 1ste niet waar er is geen specifiek verwijzing ivm onvolledig uitleg op lot . Ten 2de wettelijk niet toegestaan u dient tenzij lot te klein zou zijn , hier niet aan de orde dus de correcte speluitleg hoort op lot te staan zodat speler meteen ziet wat ie heeft gewonnen .
  2. Auteur
    De Lotto
    Datum
    Geachte mevrouw Caballer,

    Er is notitie genomen van uw klacht.
    Wij zullen u hier zo spoedig mogelijk over benaderen.

    Met vriendelijk groet,

    De Lotto, Afdeling Klachten
  3. Auteur
    Adela
    Datum
    Wacht nog op afhandeling / oplossing
  4. Auteur
    De Lotto
    Datum
    Afgehandeld
  5. Auteur
    Adela
    Datum
    Lotto houd poot stijf er is maar 1 voorstel gedaan en is niet afgehandeld . Maar nog bezig afhankelijk van kansspel autoriteit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Adela
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen