Klacht De Nederlandse Loterij: Lotto verplicht je mee te spelen en schakelt incassobureau in als je niet betaald!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459270
Gebruiker
Reza Soleimanzadeh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn abonnement in januari opgezegd, maar lotto blijft me stalken met rekeningen en geven aan dat mijn abonnement pas in maart is opgezegd!! Ze hebben zelf een incassobureau voor me ingeschakeld! Puur oplichterij! Mij is tijdens het begin verteld dat ik op ieder moment kan stoppen! Ik ben dan ook gestopt in januari! Het lijkt alsof ze mij verplichten mee te spelen met iets wat ik niet wil!!

De oplossing

Dossier terughalen van het incassobureau en bedrag kwijtschelden! Ik ben er inmiddels meer tijd aan kwijt geweest dan het bedrag wat er openstaat, maar dit is een principe kwestie! Ik zal niet betalen voor iets waar ik voor gedwongen wordt!! Ik heb mijn opzegging in januari ingediend en wil dat het ook gewoon in januari stopt! Zoals jullie medewerkers dit leuk vertellen aan het begin.

1 reactie

  1. Auteur
    De Nederlandse Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Soleimanzadeh,

    Hartelijk dank voor uw vraag.

    Ik kan mij voorstellen dat u door de situatie ongemak heeft ervaren en bied u hiervoor mijn excuses aan.

    U heeft op 24 januari uw deelname opgezegd.

    Omdat de incasso voor de volgende spelperiode automatisch meespelen al heeft plaatsgevonden, is de laatste trekking waarin uw meespeelt 14 maart 2020. Lotto heeft een opzegtermijn.

    Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice
    Nederlandse Loterij





Uiteindelijke oplossing

Auteur
Reza Soleimanzadeh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ze niks kunnen betekenen! Niet eens bereid om het terug te halen van het incassobureau.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?