Klacht De Nederlandse Loterij: mensen worden bedonderd

Jacorie

Mijn vrouw heeft ook een kaart gekregen die ze moest invullen op lotto.nl. Ze won 10 loten, we kregen er bericht over en vandaag kreeg ik bericht dat ze lid was geworden dat is nl verplicht zei de man die ik sprak per telefoon. Nergens staat dat men lid moest worden, alleen dat we onze rekening nummer moesten opgeven in geval we iets wonnen. Schandalig is dit zoals lotto met mensen speelt, hun hierdoor vast aan hun binden. Het hele vertrouwen van Lotto komt hiermede op het spel te staan. Hoe is dit mogelijk dat ze dit zomaar mogen doen.

Ik wil dat men eens beseft dat zoiets totaal niet kan en dat ze contact met me opnemen, dat ze woord houden.

Jacorie
    Nu de waarheid over lotto is gekomen zwijgen ze in alle talen. Dit zijn zeer slechte zaken dat ze boeken een folder meegeven die je tot 45 gratis loten kan opleveren. Maar als je alles invult ben je lid en halen ze iedere maand geld van je rekening zonder dat je daar voor hebt getekend.
    Jacorie
    de lotto komt totaal geen enkele afspraak na. Ze doen, met folders zeer bezwaarlijke zaken en doen niet wat ze moeten doen. Mensen word er geen lid van het kost veel geld en je krijgt niet wat beloofd word.

Jacorie
niks en ze laten de mensen nog steeds met hun bedonderen erin lopen.

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?