Klacht De Nederlandse Loterij: Niet vrijwillige deelname aan Lotto

# 19925
Jacqueline Wakkerman

Benaderd door Lotto voor gratis deelname voor 1 maand. Expliciet gemeld (tevens op de bandopname) dat ik na de gratis maand wil stoppen. Geen probleem. Meteen na gesprek gebeld om op te zeggen, kon niet, gegevens waren nog niet bekend. Paar dagen later nog een x gebeld, kreeg de mededeling dat ik na 16 januari 2013 op zijn vroegst terug kon bellen. Gebeld op 17 januari om op te zeggen. Nee niet mogelijk het bedrag was op de 16e januari geincasseerd en moest nu meespelen tot 9 maart nb!
Moest weer band inspreken en wederom op band gezegd dat ik het er niet mee eens was. Dit kost mij E 40. Ik schrijf deze brief omdat ik andere mensen wil behoeden om mee te spelen met de Lotto. Als je gelooft wat een medewerker verteld en beloofd dat het mogelijk is om gratis mee te spelen en dat uiteindelijk niet het geval is. Dit soort praktijken zouden er niet mogen plaatsvinden. Ik hoop een reactie op het bovenstaande te mogen ontvangen. Dit is overigens de eerste keer dat ik een klacht meld.

Restitutie van E 40 en alleen gratis maand meespelen, zoals beloofd!
Geen verwarring over bovenstaande en snel antwoord, zodat ik weet dat ik alleen maar 1 maand gratis meespeel.

22/1/2013
    Wij hebben geprobeerd telefonisch contact op te nemen op het door u vermeldt telefoonnummer. Helaas was u niet bereikbaar. Wij proberen het op een later tijdstip weer.
    Jacqueline Wakkerman
    ik ben nu thuis, dus u kunt bellen.
    De Lotto
    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij de bandopname van het eerste gesprek gecontroleerd. Wij zijn tot de conclusie gekomen u in het gelijk te stellen en wij hebben aangeboden om het bedrag van €40,- terug te storten. U bent hier akkoord mee gegaan. Wij vertrouwen erop dat uw klacht hiermee is opgelost.
    Jacqueline Wakkerman
    Ik heb een week geleden een gesprek gehad en wacht nog steeds op de E 40 , er is tot op heden nog geen geld teruggestort. Dus nee de gang van zaken is wederom niet bevredigend. Ik wacht af tot het geld gestort, pas op dat moment zal ik akkoord gaan met de afhandeling.
    De Lotto
    Wij hebben gisteren en vandaag geprobeerd telefonisch contact op te nemen op het door u vermeldt telefoonnummer. Helaas was u niet bereikbaar. Wij proberen het op een later tijdstip weer.
    Jacqueline Wakkerman
    Ik zou het fijn vinden dat deze klacht afgehandeld wordt en dat de E 40 gestort wordt. Ik ben niet in de gelegenheid om iedere x met een medewerker hierover te bellen. Zodra het geld is teruggestort, zal ik de klacht verwerpen.
    De Lotto
    Geachte mw. Wakkerman. Onze excuses voor de eventuele onduidelijkheid.
    Wij zullen zo spoedig mogelijk het bedrag van € 40,- aan u overmaken. U ontvangt de € 40,- uiterlijk in week 7 2013.

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?