Opgelost door De Nederlandse Loterij: Onbeschofte en onjuiste en technisch niet werkende service en service.

content Opgelost
Zothem

Ik wilde online mijn emailadres wijzigen omdat mijn email gaat verdwijnen.
Steeds foutcode 5053.

Ik ben al bij meer dan 30 diensten bezig dit proces te doen. je kent het wel eens in de x tijd als je van provider switched. Steam, Origin, Ubisoft-connect, Rabobank, Pensioenfondsen enz enz.

Bel ik de klantenservice. Die passen mijn email handmatig aan.
Ik krijg bevestigingsmail op gmail. Ik klik bevestigings button/link.
Foutmelding!

Ik bel klantenservice. krijg arrogante gozer aan de lijn die mij wel eens verteld dat dat email adres nergens werkt! Ik zeg ik gebruik het overal!
Dat email adres werkt niet meneer! De toon en de manier van aanspreken.
Echt heel naar. Zo van lastige klant het ligt aan U! Zoek het maar uit. Ik kon snachts al niet terecht. Zoek me gek op de site naar een manier van contact. Alleen in kantooruren.!!! in 2021!! Ik wil niet twitteren, messengeren of Facebooken! Ik wil gewoon een ticket of email sturen. Kan niet! En dan zo'n figur aan de lijn. Direct ontslag zeg ik.

Wat is er mis met deze generatie!

Ik verlies mijn geduld en zeg. Wat een lul ben je ook. Ik ga mijn account wel opzeggen.

Ik wil inloggen met oude gegevens. Wat 1 minuut daarvoor nog werkte!
Kan niet meer. Ik probeer nieuwe email. Ook niet.
Het ettertje kon het natuurlijk niet hebben en heeft snel de boel geblokkeerd.

Nu. Ik had misschien mijn geduld niet moeten verliezen. Maar dit gedrag en de toon en de service en de technische onkunde. Het is echt ongelooflijk.
Direct eruit zo'n figuur. Zo wil je je klanten toch niet behandelen?
Ik krijg niet eens de kans netjes mijn account te stoppen.

Mij formeel mijn account laten beëindigen. Mij zomaar door dit zonder verdere afhandeling blokkeren is van de ratten besnuffeld.

Zothem
    Ter info: Dit account op klachtenkompas gewoon geactiveerd met het emaiadres wat volgens de gozerd van de klantenservice nergens kan werken!
    De Nederlandse Loterij
    Geachte Heer van Hout,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw klacht te plaatsen, waarin u aangeeft dat de wijze waarop u te woord ben gestaan door een van onze medewerkers als zeer onprettig is ervaren en dat u niet kunt inloggen op uw account.

Mede door uw klacht kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.
    Uiteraard betreuren wij deze reactie en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Het is ons er alles aan gelegen om onze spelers zo correct mogelijk van dienst te zijn. Wij zullen uitzoeken door welke medewerker u bent benaderd. Uw melding zal gerapporteerd worden en deze zal worden meegenomen in de aansturing van de desbetreffende medewerker.

Ik heb het een en ander voor u nagekeken en heb geconstateerd dat u account niet geblokkeerd is maar uw account is actief echter heeft u voor et laatst op 20 juni 2021 kunnen inloggen. Ik zie dat u op 7 september 2021 een wachtwoord reset heeft aangevraagd, deze is verstuurd naar u , maar tot op heden is de e-mail nog niet geopend. Wellicht dat uw e-mail in uw spambox terecht is gekomen.
    Ik adviseer u om via onze website www.nederlandseloterij.nl een link op te vagen voor het wijzigen van uw wachtwoord.

U dient de vervolgstappen via het apparaat waarmee u de link aanvraagt doorlopen anders is het helaas niet mogelijk om uw wachtwoord te wijzigen in verband met de beveiliging van uw account.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Nederlandse Loterij afdeling Klachten

Zothem
Als de medewerker ook echt wordt aangesproken. (Dat bewtijfel ik ernstig) PS: Ik heb wel degelijk de 7e ingelogd en niet! 20 juni. Hoe kon ik anders bij de wijzig email gegevens komen en foutcode 5053 krijgen? En ik kan nu ineens wel inloggen met het gmail adres wat volgens de medewerker nergens zou kunnen werken. Na ww reset overigens. Wat giseren ook niets deed. Er kwam geen mail binnen. (Nee niet in spam duh!) Nu krijg ik de melding dat ik niet hetzelfde ww mag gebruiken. Hoe kan dit als ik met die combinatie nog nooit ben ingelogd? Het werkte immers niet of het email bestond niet volgens jullie. Het werkt nu. Maar ik zeg: Los de spaghetti code op!

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?