Klacht De Nederlandse Loterij: ongeldige krasloten

Klachtnummer
# 127104
Gebruiker
Mandy van diest
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 5sept. 2015 bij SPAR van der beek in Vuren 2x een 7klapper kraslot gekocht. Ik had 2x prijs. Een keer een gratis kraslot en een keer €15. Maar toen ik die middag mijn prijs wilde innen bleek dat de loten ongeldig waren. Namelijk tot 31aug.2015. Nu snap ik niet hoe n ongeldig lot verkocht kan worden. En net nu ik een keer prijs heb. Ik zou graag een vergoeding hiervoor krijgen, zoals het alsnog ontvangen van mijn prijs.

De oplossing

Prijs die ik op deze loten had, alsnog ontvangen.

5 reacties

  1. Auteur
    De Lotto
    Datum
    Geachte mevrouw Van Diest,

    Hartelijk dank voor uw klacht via klachtenkompas waarin u aangeeft dat u verlopen Krasloten zijn verkocht.

    Wij vinden het heel vervelend te vernemen dat dit is gebeurd en kunnen uw teleurstelling goed begrijpen.

    Onze excuses voor de late reactie. Wij hebben uw klacht al eerder doorgezet naar de desbetreffende afdeling en is in behandeling. Zodra wij een terugkoppeling krijgen, zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.
    Nogmaals onze excuses dat wij u hier niet eerder over hebben bericht.

    Met vriendelijke groet

    Lotto klantenservice
    Afdeling Klachten

  2. Auteur
    Mandy van diest
    Datum
    Dat is prima, ik wacht het antwoord af.
  3. Auteur
    De Lotto
    Datum
    Geachte mevrouw Van Diest,

    Wij hebben terugkoppeling ontvangen over uw case en willen u hier graag over informeren.

    Wij hebben u gebeld helaas was u niet beschikbaar. Wellicht kunt aangeven wanneer het u schikt dat wij telefonisch contact opnemen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

    Bij voorbaat dank voor uw reactie.

    Met vriendelijke groeten,

    Lotto Klantenservice
    Afdeling Klachten
  4. Auteur
    Mandy van diest
    Datum
    Graag maandag 28 sept terug bellen
  5. Auteur
    De Lotto
    Datum
    Wij hebben mw. gebeld en hebben een oplossing aangeboden. Mw. gaat akkoord met ons voorstel.

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen