Opgelost door De Nederlandse Loterij: Ongewenst geld afgeschreven

KDB

Beste meneer/mevrouw,

Er is sinds 27-03-2015, 10,- van mijn rekening afgehaald door de lotto, terwijl ik nooit mee doe aan zulke dingen. Ook heb ik nog nooit mijn rekeningnummer gegeven aan iemand. Ik vind dit heel erg vreemd en wil graag mijn geld terug die ik niet wilde weggeven.
Wel heb ik 1 keer op straat iemand van de lotto gesproken maar niks doorgegeven.

Gegevens:
Kenmerk: 46925941/280/1
Omschrijving: geld inleg Lotto spelperiode 11 april-8mei 2015 Lotto
Dit geld is overgemaakt onder naam van: ST NAT SPORTTOTALISATOR

Ik hoop dat dit opgelost kan worden!
mvg K.d.B.

Graag zou ik mijn geld terug willen en als het zo is dat ik vast zit aan het bedrijf ook graag het coct verbreken.

De Lotto
    De deelname is tot stand gekomen via straatwerving waarbij een overeenkomst door de speler wordt ondertekend en hierbij akkoord wordt gegaan met de voorwaarden. De deelnemer heeft hierbij zelf de gegevens verstrekt en deze gegevens komen overeen met de gegevens van de klager. Klager heeft een kopie ontvangen van deze overeenkomst.
    Om de deelname te beëindigen, kan er kontakt worden opgenomen met onze klantenservice 0800-1501.
    KDB
    Op straat werd gezegd dat er 1 maal 1 gratis deelname was, hier heb ik mij voor aangemeld, hierbij werd belooft dat ik niet vast zat aan de lotto jackpot, is dit nu alsnog of ben ik er na deze keer vanaf? tevens heb ik nog niks van de lotto ontvangen.

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?